به این موضوع فکر کنید که هر روز چه مقدار از زمان خود را در اینستاگرام میگذرانید؟ 135 د.کسروى مى نویسد: (یکى از گرفتاریهاى زمان خودکامگى, اینستاگرام انبار دارى بوده که انبارداران به طور معمول گندمها را نمى فروختند, تا نان کمیاب و در نتیجه گران شود. وقت صرف کنید و پرسونای مشتریان خود را به تصویر بکشید، به طور ایدهآل واکنش آنها پس از مطالعه محتوای شما چه خواهد بود؟ این بخش از مطلب مخاطب را متقاعد به ادامه مطالعه کرده یا باعث برگشتن او به صفحه نتایج جستجو برای انتخاب یک مطلب دیگر میشود. این توصیهها به خصوص برای کسانی که در ابتدای راه تولید محتوای خلاقانه هستند، بسیار مفید است اما بعدها میتوانید با استفاده از زبان ادبی و شاعرانه مخاطب را به مطالعه ادامه مطلب ترغیب کنید. شاید کمی دانش دستور زبان ما قدیمی باشد یا مطمئن نباشیم که محتوای ما به اندازه کافی جذاب است یا خیر. </p>
<p> پیشنهاد میکنیم که کمی در صفحه «آموزش لر نوشتگرام» بگردید تا مقالهها و ویدیوهای بیشتر ما را در آنجا ببنید. خیلی از ما دوست داریم محتوا بنویسیم، اما تا قبل از این چنین تجربهای نداشتهایم. عنوان محتوا بسیار مهم است و مسیر نوشتن را مشخص میکند، اما آن چیزی که مهمتر است، منظور و مقصود شما از این محتواست. نکته بعدی این است که یک الگو یا قالب مشخص برای پستهای خود ایجاد کنید. اگر نسبت به همه ایدهها و دیدگاهها پذیرا باشید، مدام اطلاعات کسب میکنید و محدود به یکسری اطلاعات مشخص نخواهید شد. علاوه بر این، شما باید سرعت عمل بالایی در پاسخگویی داشته باشید، زیرا مشتریها نمیدانند که این عدم پاسخگویی بخاطر بالا بودن تعداد دایرکتهاست. لحن برند خود را بخاطر بسپارید: برندسازی به شما کمک میکند کسب و کارتان را به مردم معرفی کنید و آن را از رقبایتان متمایز جلوه دهید. مجله The Furrow به کشاورزها کمک میکند تا با یادگیری نکات و اصول کشاورزی محصول بیشتر و بهتری برداشت کنند و در کنار آن با محصولات جان دیر یا طرز استفاده از هرکدام آشنا میشوند. </p>
<p> در روش پاسخ فیزیکی کامل (TPR)، معلم به زبان آموزان دستوراتی را می دهد و آنها با استفاده از واکنش ها و حرکات فیزیکی بدنشان این دستورات را دنبال می کنند. از آنجا که شما میخواهید مخاطبان خود را تحتتاثیر قرار دهید تا با دیدگاه شما مو لر نوشتت کنند یا واکنش موردنظرتان را در آنها برانگیزانید، باید محتوای شما خاصیت مجابکنندگی داشته باشد. مثلا میخواهید درباره کوبیدن خانه بنوی لر نوشت. مانند رفتار با معشوقهتان است، شما دیدگاههای خود را درباره جهان با او به اشتراک میگذارید، اما به او دروغ نمیگویید. اگر پاسخ شما “منفی” است، احتمالاً باید در این زمینه تجدید نظر کنید. ادامه تحقیقات و ایده های شما را در زمینه درست قرار می دهد. میخواهید او را تحتتاثیر قرار دهید تا عمل خاصی انجام دهد؟ قبل از نوشتن، همه ایدههای خود را درباره آنچه میخواهید بنوی لر نوشت، یادداشت کنید. می توانید همه آن چیزهایی که شما روی آنها در حال کار هستید را در یک تقویم یکجا داشته باشید. برای نمونه، در جستجوی «حافظ» (شاعر قرن هشتم هجری) که یک اسم خاص است، همه مدارکی که واژة «حافظ» به معنای عام در آنها وجود دارد نیز بازیابی میشوند. در حالت عادی، از آنجایی که کاربر بی حوصله بوده و دوست دارد با خواندن خلاصهای از مطلب به کل قضیه پی ببرد، اگر بتوان درون لید کاری کرد که خواننده وارد مطلب شده و در پی خواندن کل پست باشد، مدیر وب سایت برنده شده است.</p>
<p> حفظ انگیزه شاید کار نسبتا سختی باشد، اما سعی کنید با در نظر گرفتن هدف و تداوم در کار، انگیزه خود را حفظ کنید. اما همیشه به هنگام نگارش محتوای سئو شده این نکته اساسی و ضروری را در ذهن خود داشته باشید که کاربران در سایتها به دنبال مطالبی ساده، خوانا و قابل فهم هستند. ” اما زمانی که می خواهد از این واژه در زبان فرانسوی استفاده کنند، تلفظ فارسی را به خاطر می آورند! بهترین کار این است که محتوایی تولید کنید که هم سخنان منطقی داشته باشد و هم شامل نظرات و مطالب شوخطبعانه باشد. چنین محتوایی به دلیل قابلیتهای ارتباطی که با مخاطب دارد میتواند برای مدتها ترافیک فعالی را برای وب سایت شما جذب کند. نحوه کار نت بدین صورت است: مردم محتوایی را جستجو میکنند، صفحه شما را پیدا میکنند و شروع به تعامل میکنند. در این شرایط هرچقدر آدرس دهی شما معنادار، دقیق و کوتاه تر باشد احتمالا پیدا کردن آن برای گوگل و البته کاربران راحت تر است. آیا در نوشتارتان از این شاخه به آن شاخه پریدهاید؟ یکی از بهترین روشها برای تولید محتوای خلاقانه و هدفمند و جلوگیری از منحرف شدن از هدف، داشتن یک طرح کلی است.</p>