آموزش اینستاگرام؛ آموزش کامل اینستا طبق آخرین آپدیت 2022
وقتی که استوری ایجاد می کنید می توانید با هایلایت کردن آن ها با یک نمایه جذاب، آن را در صفحه اصلی تان نمایش دهید. آقای حمید رعایا توانسته یک بلاگر حرفهای خودرو باشد. اینستاگرام به این افراد بلاگر حوزه وب گفته می شد. بلاگر دکوراسیون با معرفی مدلهای مختلف دکوراسیون برای خانههای بزرگ و کوچک شما را در این راستا کمک میکند. این کاملا طبیعی است که کاربران به محض دیدن صفحه شما و البته ارزشمند بودن شما و برند شما برای آن ها فوری با شما تماس بگیرند و دایرکت ارسال کنند. لینکی که در بیو می گذارید باید کاملا هدف سازی شده باشد. البته که هدف این برند خرید حضوری است اما امکان فروش آنلاین نیز برای کاربران فراهم آورده اند. برند Beth Macri نیز دقیقا مثل آن چه برای صفحه و برند قبلی گفته شد، تلاش دارد تا به طور خیلی خاص کاربران را به کاری ترغیب کند که فقط با کلیک کردن روی لینک ها، هدف این برند را اعتلا می بخشد!</p>
<p> تلاش کنید که متنها را طوری بنویراد چت که برای همه قابل فهم باشد. ایده اینستاگرامی باید همه گیر و ویروسی عمل کند. آن ها با این اقدام به عمل ها، دقیقا می دانند که می خواهند چکار کنند و تکلیف شان را می شناسند. به همین دلیل توصیه می شود قبل از انتشار پست در اینستاگرام هم پارامترها، هشتگ ها، و … وجود اموجی ها، لینک در بیو و توضیحات کامل، در کنار تصاویر و ادبیات جوان پسند از ویژگی های این برند است که در بیو اینستاگرام خود نمایی می کند. Johnny Cupcakes نیز نمونه دیگری از برند هاست که در حوزه لباس های تولیدی کار می کند که با عکس های خاصی که روی آن هاست واقعا یکتا جلوه می کنند. اگر نام کاربری تان را از قبل کاربر دیگری گرفته است، توجه کنید که از نام ترکیبی استفاده کنید که نام برند شما و یا نام کسب و کارتان، در ابتدای آن عبارت وجود داشته باشد. آنها در صفحات خود به مواردی همچون ارزهای دیجیتالی، تحقیقات اقتصادی، بورس، استانداردهای بانکداری، تورم و به موضوعات روز مربوط به اقتصاد توجه میکنند. بیو خلاصه کوچکی از نوشته هاست که در زیر نام کاربری تان در صفحه اینستاگرام نمایش داده می شود. </p>
<p> برای این که هشتگ تجاری تان را نمایش دهید، یا این که پیج تکمیلی تان را در معرض دید دیگران قرار دهید می توانید از این گزینه استفاده کنید. این یک امتیاز مثبت برای آن پیج محسوب میشود. در نهایت توصیه میکنیم که یک بیوی منحصربهفرد برای خود طراحی کنید. با تصور این که، شما می خواهید برای کسب و کارتان یک پیج اینستاگرام حرفه ای داشته باشید، این مقاله را شروع می کنیم و در ابتدا شما را ارجاع می دهم به مقاله ای با موضوع نوشتن کپشن حرفه ای برای عکس ها در اینستاگرام و بعد از این نیز به شما کمک می کنم یک بیوی قوی برای صفحه خود بنوراد چت. لازم نیست بیوی شما همیشه حامل یک پیام باشد. 2. برای جلب توجه به یک موضوع خاص مثل تلفن تماس، یا مسیر دهی به بیو از ↴