جنسیت تاثیر بین آگاهی­بخشی و نگرش نسبت به تبلیغات اینترنتی را تعدیل می­کند. امروزه استفاده از تبلیغ نویسی در کسب و کار های اینترنتی رو به افزایش است و کمتر کسب و کار اینترنتی گوگل است که از این موضوع برای بهتر شدن کسب وکارش استفاده نکند. چرا که شما در جایگاه صاحب یک برند یا یک مدیر سيگما اس ام اس باید بتوانید در میان حجم عظیم کانالها و پیجهای مختلف، پربازدهترینها با کمترین قیمت را پیدا کرده و تبلیغات خود را وایرال کنید که این کار نیازمند شناخت انواع پیجهای تبلیغاتی در اینستاگرام و کانالهای پربازدید در تلگرام است. تبلیغات در تلگرام را با پنل SMS و ارسال منطقه ای و فله ای اشتباه نگیرید! ما در سيگما اس ام اس لاوان با صفحات بسیار زیادی در کمپینهای مختلف همکاری کردهایم از این رو پایگاه داده جامعی از این صفحات، دستهبندی محتوایی آنها، میزان تعامل مخاطبین با آنها و همچنین میزان تأثیرگذاری کمپین تبلیغاتی برگزارشده در این صفحات داریم. ما نیز در لاوان خیلی زود با این روند همسو شدیم و در حال حاضر با شبکهها و کانالهای پرمخاطب در تلگرام همکاری داریم و برای مشتریان خود به تبلیغات و وایرال کردن ویدئوها و کمپینهای مختلف در تلگرام میپردازیم. تلگرام همچنین به دنبال عرضه کامل این ویژگی برنامه دارد که شروع به اشتراک گذاشتن درآمد این تبلیغات با کانالهایی کند که میزبان این تبلیغات هستند. </p>
<p> آموزشی که با اقدام کردن همراه نباشه بیشتر از اینکه کمک کننده باشه، تباه کننده است. 1ـ1. جلب مشارکت و اعتمادسازی در میان مردم و مالکان آثار در خصوص اینکه آنها را برای هدفهای فرهنگی در اختیار مراکز دولتی قرار دهند تا در سطح گسترده مورد بهره برداری قرار گیرند. تبلیغات در اینستاگرام نیز جزئی از برنامه بازاریابی در این پلتفرم است که با پیام مستقیم، مخاطبین را به استفاده از محصول یا خدمات شرکت دعوت میکنند. حال که با نتیجه فوقالعاده تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام آشنا شدید، بهتر است ابتدا با برخی از بهترین روشهای انجام تبلیغات در این پلتفرمها آشنا شوید. اخیرا اعلام شد که تعداد دانلودهای تلگرام در فروشگاه گوگل پلی از مرز ۱ میلیارد گذشته است که یک رکورد جدید برای این پلتفرم پیامرسانی محسوب میشود. کانالهای ایرانی، امروزه به همین شکل مشغول درآمدزایی میلیونی هستند و اگر شبکهی تبلیغات تلگرام در ایران در دسترس قرار نگیرد، برای صاحبان کانالها مشکلساز میشود. در توجیه این ساعات میتوان این چنین توضیح داد که ساعت ۱۹ بعنوان بهترین ساعت انتشار در دیماه، زمان اتمام کار و استراحت است، بنابراین پستهای منتشر شده در این زمان در صدر پیامهای تلگرام قرار گرفته و بازدید بیشتری از آن خود میکنند. </p>
<p> این به معنای آن است که تلگرام فعالیت کاربران یا پروفایل آنها را براساس تعامل با تبلیغات یا سایر شیوههای دیگر تعامل مانند لینکهای خروجی برای اهداف تبلیغاتی به کار نخواهد گرفت. در نهایت بازدید بالای ساعت ۱۵ را نیز شاید بتوان به ساعت اتمام کار برخی شرکتها یا ساعت استراحت عصرگاهی مرتبط دانست. خام: این پیام نیز بدون هدایت از سمت کانال مبدا و به صورت خام در کانال قرار میگیرد. برای استفاده از این خدمات، نیازی به تهیه نرمافزار یا خطوط تلگرام ندارید؛ بلکه تنها کافیست لیست شماره یا آیدی مخاطبین هدفتان و متن پیام را در اختیار تیم خدمات قرار دهید تا (بدون دخالت شما) در سریعترین زمان ممکن و با هزینهای مختصر به ازای هر ارسال، پیام دلخواهتان را به تک تک شمارهها/ آیدیهای موجود در لیست ارسال نماید. هدف از انجام تبلیغات در تلگرام میتواند مراجعه مخاطب هدف به سایت و یا صفحه اینستاگرام و یا هر لینکی که مشتری ارائه دهد، باشد. این پژوهش با استفاده از نظریة زمینهای کلاسیک (گلیزر و استراوس، 1967) انجام شده است. با توجه به عدم امکان هدفگذاری مخاطبان ایرانی در سامانه تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات در اینستاگرام در ایران محدود به انتشار پستهای تبلیغاتی در صفحات پرطرفدار اینستاگرام میشود.</p>
<p> همه این موارد در جهت انجام اهداف تبلیغاتی انجام میشود. صفحات: انجام تبلیغات در صفحات پرطرفدار اینستاگرام یکی دیگر از روشهای تبلیغاتی است. این پستهای تبلیغاتی نیز به صورت 24 ساعته بوده و در دوشکل به مخاطب نمایش داده میشود. تلگرام تاکید کرده است که پیامهای تبلیغاتی در چتهای شخصی و گروهها نمایش داده نخواهند شد. آنطور که تلگرام توضیح میدهد، کاربران تنها پیامهای دارای اسپانسر یا همان تبلیغات را در کانالهایی با بیشتر از ۱۰۰۰ عضو مشاهده خواهند کرد. این مورد با توجه به نوع کمپین تبلیغاتی میتواند متفاوت باشد. وقتی دغدغۀ ذهنی ما به این سمت میره که تبلیغات چه جایگاهی تو فضای رسانههای عمومی و حتی تو دید دیگران داره، اون وقت بهتر میتونیم در مورد جایگاه خودمون به عنوان تبلیغ نویس تصمیمگیری کنیم و انتخاب کنیم که به کدوم توصیهها توجه کنیم و از کنار کدومها ساده عبور کنیم. ایگور دیاکونوف مورخ روس در «تاریخ ماد» مینویسد(۱۳): «همه میدانند که تقریباً هیچیک از اقوام خاور نزدیک و دیگر نواحی اکنون به زبانی که اسلاف بلافصلشان چندین هزار سال پیش بدان متکلم بودند، سخن نمیگویند.</p><p></p>