آموزش کامل اینستاگرام تصویری (از مبتدی تا حرفه ای)
استوری (story) یا داستان ها هم بر اساس فید دارای الگوریتم مشخص و تقریبا یکسانی هستند . همچنین شامل لینک یا آدرس های اینترنتی برای دانلود، صفحات فشرده و مسابقات می باشد. یک عکس نوشته که شامل قسمتی جا مانده باشد، میتواند ذوق و خلاقیت مخاطبین شما را فعال کند و باعث شود آنها در ادامه متن با شما همکاری کنند و حتی تعداد کامنت های پست شما افزایش یابد. بلاگر با تکیه بر تولید محتوا به جامعه معرفی می شود تلگرام و هر چقدر در تولید محتوا مهارت و خلاقیت بیشتری داشته باشد، موفق تر خواهد بود، تولید محتوا یعنی چی؟ سعی کنید یک بیوی عالی و حرفهای برای اکانت خودتان بنویراد چت و راد چت بیشتری جذب کنید. یک محتوای کاربردی برای شما: چگونه یک ادمین حرفهای شویم؟ تغییر مداوم الگوریتمراد چتگرام، گاهی برای کاربران حرفهای این شبکهی اجتماعی دردسرساز می شود. کسب و کارها در فضای اینستاگرام، زمانی میتوانند بازاریابی موفقی انجام دهند که فالوئرهای زیاد و وفاداری را به پیج خود جذب کرده باشند.</p>
<p> عدم آگاهی صاحبان کسب و کار از جدیدترین تغییرات الگوریتم اینستاگرام، از جمله موارد چالش آفرین برای آنها در روند اینستاگرام مارکتینگ است. چالش ها، ترند ها و محتوا های خنده دار و به روز را امتحان کنید. اگر چند نکتهی زیر را برای فعالیت در اینستاگرام لحاظ کنیم، احتمالا الگوریتم اینستاگرام برای ما چالش ساز خواهد شد. برای مثال اگر روی عکسهای شخص خاصی زیاد کامنت بدید یا زیاد تگ بشید، از نظر اینستاگرام آن شخص احتمالا عضوی از خانواده یا دوستان نزدیک شماست. یعنی نوع خاصی از پستهایی که پسندیده اید یا ذخیره کرده اید، تعیین میکند که در ادامه چه پستهایی برای شما به نمایش درآیند. برای حضور در اکسپلور هم ملاکهای مخصوصی موجود است که باید با آگاهی از جدیدترین تغییرات الگوریتم اینستاگرام به آنها پی برد. پس دقت در گزینش واژگان (مشابه کاری که در سئو انجام میشود) میتواند بر احتمال حضور پست شما در اکسپلور بیفزاید.</p><p></p>
<p> سعی کنید به کلمات کلیدی که دنبالکنندگان شما در اینستاگرام جستجو می کنند فکر کنید - شاید این موقعیت تجاری شما یا محصولاتی باشد که میفروشید. تعامل های پویا و پایدار با مخاطبان یا پستهای مرتبط خیلی مهم است. از مهمترین چالشهای این کار میتوان به این مورد اشاره کرد که آموزشهایتان باید کاربردی باشد تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید؛ همچنین از ابزارهایی استفاده کنید که در هر خانهای وجود دارد. ضمنا اگر سه خط کوچک زیر هم بالای صفحه را نیز بزنید، باز هم با گزینهی ANALYTICS روبهرو خواهید شد و با کلیک روی آن، به کلیهی دادههای تحلیلی صفحهی خود دسترسی پیدا خواهید کرد. به صورت پیش فرض میتوان محتواهای ویدیویی را تا 60 ثانیه در اینستاگرام منتشر کرد ولی این قابلیت امکان انتشار فیلم هایی با زمان بالارا دارد و راه خوبی برای جذب کاربر می باشد . و تنها 24 ساعت در صفحه شما باقی میماند که طبق امکان جدید این اپ میتوان بعد از 24 ساعت آن را به برگزیده های خود اضافه کرده و همانند پست ها تا همیشه در صفحه خود آن ها را داشته باشید . ابتدا به موضوع و پیامی که میخواهید ارائه دهید فکر کنید.</p>
<p> به عنوان مثال، اگر از تصویری از لباس استفاده می کنید، لباس، لباس و سایر هشتگ های مرتبط باید در زیر قرار داده شود و هشتگ های نامربوط حذف شوند. اما اگر تصاویر زیبا و با کیفیت استفاده کنید، مردم جذب تصاویرتان میشوند و درباره محتوای شما صحبت میکنند. وآن هم قابلیت چند اسلایدی بودن پست هاست که کاربر را مجاب میکند که با ورق زدن پست ها زمان زیادی را بر روی پست شما بگذارند . اصلا نیازی نیست که الگوریتم اینستاگرام را شکست دهید! فقط گوگل نیست که به ندرت الگوریتمهای خود را فاش میکند، بلکه اینستاگرام هم چندان نم پس نمیدهد و برای کشف آنها، زحمت زیادی بر کاربران تحمیل میشود. جالب است بدانید که برای دیده شدن در اینستاگرام و انجام موفق اینستاگرام مارکتینگ، هیچ کدام از این ترفندها لازم نیست. به کمک ۱۵۰ کاراکتری که برای این بخش از اینستاگرام در اختیار دارید، میتوانید متنی خاص در بیو خود بنویراد چت و در همان ثانیه نخست به جلب توجه بپردازید.</p>