الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند و چطور با آن هماهنگ شویم؟
<p> برخی تصور می کنند، اگر از موضوعات ترند غیر مرتبط با محتوای خود به عنوان هشتگ استفاده کنند، هم می توانند مخاطب جذب کنند. اگرچه در حال حاضر به عنوان شاخص اصلی تعامل ذکر نشده است، اما بهینه سازی محتوا برای ذخیره شدن (Save) نیز میتواند ارزشمند باشد. دلایل مختلفی برای مسدود شدن وجود دارد. برای همین اینستاگرام به یک فرصت پولساز تبدیل شده است. و پست های مربوط به زندگی و روزمره هایش اشاره کرد. پست اول به راد چتی یه پیج نمایش داده میشه، اگر مخاطبان جدید از خودشون نشون بدن (مثل کامنت های بیشر، سیو کردن یا اشتراک گذاری پست شما توسط کاربران) رتبه پست شما افزایش پیدا میکنه. اگر هم نام کاربری و هم رمز عبور را فراموش کرده باشید، باز هم از طریق ایمیل، میتوانید دوباره وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید. در این حالت وقتی وارد اینستاگرام می شوید ابتدا پست هایی که بیشترین تعامل را با آن پیج داشتید را به شما نشان می دهد. زمانی که کاربران وارد پیج شما میشوند در حالت کلی تنها عکسها را میبینند. </p>
<p> به صورت کلی اگر قوانین اینستاگرام رعایت نشه پیج جریمه میشه. به طور مثال اگر یک بلاگر سفر باشید، در وبسایت شخصی خود، مناظر دیدنی شهر محل سکونت خود را بررسی و از افراد مختلف برای دیدن این مناظر دعوت کنید. این تولید محتوا در راستای هدفی است که بلاگر دنبال می کند. قبل در مورد 8 اشتباه بزرگ تولید محتوا در اینستاگرام آشنا شدید حالا در این مطلب برای اینکه بتوانیم شما را به طور کامل با جدیدترین الگوریتم اینستاگرام آشنا کنیم و باگهای آن را نیز برایتان تشریح نماییم، مطالبی را بیان کردهایم که با استفاده از آن میتوانید رتبهی اکانت خود را بالا ببرید. با استفاده از این آپشن میتوانید تا سقف 5 اکانت را به اینستاگرام خود اضافه کنید. مخصوصا به دلیل آزمایشات اینستاگرام، که لایک را در کشورهای بیشتری پنهان میکند. این ویرایش شامل عنوان، نشانه پست و موقعیت مکانی است که نباید به مدت 24 ساعت به آن دست بزنید. برای افزایش نرخ تعامل صفحه و پستهایتان از قابلیت آپلود پست بهصورت آلبومی با ارسال حداکثر ۱۰ تصویر مناسب استفاده کنید. یعنی پستهای پیجهایی که با آنها تعامل بیشتری دارید و به تازگی منتشر شدهاند را در بالای فید قرار می دهد. تعداد کاربران ایرانی در اینستاگرام بیش از 40 میلیون نفر هست، این یعنی 50 درصد از مردم ایران در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور دارند.</p>
<p> در زودتر نشان داده شدن پست موثرتر هستند.بر اساس الگوریتم اینستاگرام جدید، پست شما در ابتدا به 10 درصد از راد چت در صفحه فید نمایش داده میشود؛ در صورتی که رفتار این کاربران (لایک، کامنت و…) نسبت به آن مناسب بود، پست برای دیگر راد چتها نیز نشان داده میشود. بسیاری از افراد تصور میکنند که برای بلاگر شدن باید نویسندهای عالی باشند، اما در واقعیت اینطور نیست. بلاگر املاک و خانه میتواند دو نوع باشد؛ اولین مورد بلاگری است که خود دارای شغل املاکی است و برای خرید و فروش ویدئوها را بارگذاری میکند. درآمد بلاگر اینستاگرام با توجه به حوزه کاری تخصصی، متفاوت است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم الگوریتم را به سمتی ببریم که براساس نوع رابطه یک کاربر با سایر کاربران کار کند. اگر این بلاگرها بتوانند تعداد راد چتی زیادی برای پیج خود جذب کنند، کمپانیها و برندهای لوازم آرایشی بزرگ اسپانسرینگ این افراد را بر عهده میگیرند و درآمد بسیار خوبی نصیب این افراد میشود.</p>
<p> با این کار در وقت شما صرفهجویی میشود و مطمئن خواهید بود که همیشه پستی برای انتشار در فید اینستاگرام خود دارید. مدیریت و زمان بندی انتشار پستها در شبکههای اجتماعی باعث میشود تا هر مطلب به بهترین شکل دیده شود و تأثیر گذارتر از همیشه باشد. از بخش انتشار محتوای راد چت برای زمانبندی محتوا، نوشتن کپشن و هشتگها از قبل استفاده کنید تا حضور پررنگی در اینستاگرام داشته باشید. در این پست از بلاگ راد چت من درباره نحوه کار الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 برای پستهای فید، استوریها، صفحه اکسپلور و ریلز خواهم گفت. شاید فکر کنید نوع اکانتتان و نحوه رفتار الگوریتم راد چتگرام نسبت به آنها متفاوت است و پیجهای بیزینسی، رتبه پایینتری در الگوریتم اینستاگرام دارند. درست است که الگوریتم راد چتگرام به کاربر اجازه میدهد برای هر پست تعداد سی عدد هشتگ را به کار ببرد، اما مطالعات نشان میدهد که تعداد هشتگ برای یک پست، بین 5 تا 9 عدد باشد بهتر است، چرا که استفاده بیشتر از این تعداد هشتگ یا ثابت و کپی بودن هشتگ پستهای شما میتواند از طرف اینستاگرام به عنوان یک رفتار اسپم و تبلیغاتی شناسایی شود.</p><p></p>