با نحوه کار الگوریتم تلگرام آشنا شوید
تا همین یکی دو سال پیش، یکی از بهترین روشهای رایگان بازاریابی در اینستاگرام، تکراد چت-آنفالو بود. بنابراین پیشنهاد میکنم بیخیال استفاده از تکراد چت-آنفالو شده و از بقیه تکنیک ها و آموزشهای بازاریابی اینستاگرام استفاده کنید. حالا این وسط من تصمیم گرفتم از این 2 واژه در کنار تکنیک کامنت مارکتینگ استفاده کنم. بنابراین مراقب مرز میان این دو باشید و البته حتما از این تکنیک کمک بگیرید. و دو اینکه حتما اکانتتان را به یک اکانت بیزینسی یا اکانت creator تبدیل کرده باشید. تعداد دفعاتی که کاربران برای ارتباط بیشتر با شماره شما تماس گرفته یا به شما دایرکت میدهند. وقتی درون یک استوری تگ میشوید، پیامی دایرکت به دستتان رراد چته و این موضوع را به اطلاع میرساند. در قسمت دایرکت خود گاهی نوشته آبی رنگی با عنوان request مشاهده می کنید. مثلا هکران کلاه سفید افرادی هستند که با هدف افزایش امنیت یک سایت به سراغ آن میروند ولی هکران کلاه سیاه، با هدف اخاذی این کار را میکنند. با بکارگیری این راهکارها جهت داشتن بهترین عملکرد از دید الگوریتم اینستاگرام 2021، در زمینه کسب و کار خود به رشد و توسعه چشمگیری دست خواهید یافت. نداشتن موضوع و تخصص مشخص باعث میشود هم بین مخاطبین خود از اعتبار کافی برخوردار نباشید و هم الگوریتم اینستاگرام نتواند پیجتان را در یک دسته بندی مشخص قرار دهد. </p>
<p> اگر کاربری پستهای شما را سیو کند، الگوریتم اینستاگرام، محتوای شما را یک محتوای کاربردی تشخیص میدهد. بنابراین پیشنهاد میکنم اگر در حال فعالیت با یک پیج اینستاگرام کاری هستید، همین حالا از طریق تنظیمات، اکانت خودتان را به اکانت بیزینسی تبدیل کنید تا از این به بعد اطلاعات بخش اینسایت در اختیارتان قرار بگیرد. اکانت Creator اطلاعات insight را در اختیار کاربران قرار می دهد. نکته: یادتان باشد هر چه عکس پروفایل و آیدی شما جذابتر باشد، موفقیتتان در کامنت مارکتینگ بیشتر است چون به کمک آنها، مخاطبان جدید را به سمت خودتان جذب میکنید. حال قبل از این که بخواهید با مبحث اینفلوئنسر مارکتینگ آشنا شوید بهتر است در ابتدا بدانید که اصلا اینفلوئنسر کیست و به چه کسی اینفلوئنسر گفته می گردد؟ چه تعداد لایک و کامنت گرفته و چقدر آن را به اشتراک گذاشتهاند؟ چه زمانی که در حال آماده شدن برای کنکور هستید، چه وقتی کسب درآمد میکنید و چه در زمان اینستاگرام مارکتینگ!</p>
<p> در اینستاگرام متاسفانه خیلی از صاحبان کسب و کارها، صرفا به تعداد راد چت به عنوان شاخصه اصلی موفقیتشان نگاه میکنند در حالی که این اشتباه است. در واقع اینستاگرام امروز قبل از اینکه هر پست شما را به اکسپلور برده و در هشتگها به آن رتبه بدهد، به این نگاه میکند که چقدر پست شما در نظر مخاطبان فعلی پیج جذاب بوده؟ در این جا به جای این که به دنبال اکانت هایی با تعداد مشابه فالوئر باشید، به اکانت هایی نگاه کنید که تعداد بسیار بالاتری فالوئر نسبت به شما دارند و کسانی باشند که سطوح همکاری از حداقل 2-3 درصد از لایک ها در هر پست بوسیله تعدادی از فالوئرها دارند. این مقاله نوشته شده است تا ما بتوانیم خیلی سریع یاد بگیریم که چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم. از عشق سخن گفتن، برای آدمی هنوز خیلی زود است! بعد از این، این افراد که به پیج شما علاقه خاصی ندارند، برای محتواهایتان هم تعاملی ایجاد نکرده و به آنها بیتوجهی میکنند. اگر تا به حال زمان زیادی را صرف طراحی پست خاصی کرده اید اما پس از انتشار بازخوردی که انتظارش را داشتید دریافت نکردید، ممکن است از خود پرراد چته باشید : “الگوریتم اینستاگرام از من متنفر است”.</p>
<p> اما اگر میخواهید اینستاگرام را در سطح حرفه ای فراگرفته و حتی از آن کسب درآمد کنید، برنامهی کاملا رایگانی را که لینک مستقیم دانلود آن در ابتدای این مطلب گذاشته شده، نصب کرده و بدون نیاز به خرید هیچ دورهای، مطالب و ویدیوهای موجود در زمینهی اینستاگرام برای کسب و کار را مطالعه کنید. در واقع اینستاگرام ابزار رایگانی را به شما ارائه داده که به کمکش میتوانید مخاطبان خودتان را بهتر از قبل بشناراد چت. اما در مقابل اگر با کمک کامنتها، در بحثهای مرتبط به حوزه کاری خودتان شرکت کرده، به مخاطبان نکات مهم آموزش داده و به این طریق آنها را با خودتان آشنا کنید، در حال کامنت مارکتینگ کلاه سفید هستید. اما امروز مهمترین چیزی که باعث رشد پستهای شما در اینستاگرام شده و مخاطبان جدید را به سمت آن میکشاند، تعامل است! این روش آنقدر بازخورد داشت که حتی بعضی شرکتها، رباتهایی را ساخته بودند تا به کمک آنها، پیج شما به شکل شبانه روزی فعالیت فالو کردن مخاطبان را انجام دهد. اگر شما به سراغ پیج رقیب رفته و شروع کنید در آن به شکل مستقیم محصول و خدمات خودتان را معرفی کردن، در حال کامنت مارکتینگ کلاه سیاه هستید. در این روش معمولا کسب و کار ها مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان که ممکن است وب سایتشان باشد می کنند و سعی می کنند روی آن ها عملیات بازاریابی انجام دهند تا مخاطبان خود را عاشق خدمات یا محصولاتشان کنند.</p>