معرفی بهترین کتابهای مهارت های تدریس که هر معلمی باید بخواند!
درس اول آموزش فروش هنوز وارد مسأله مهارت گوگل فروش نشده و تلاش میکند دیدگاههای سنتی موجود درباره فروش را به چالش بکشد و نگاه جدیدی را نسبت به شغل فروشندگی حرفه ای در ذهن شما ایجاد کند. این نوع نگاه در فروشندگی سنتی هم وجود دارد. این مسأله شاید یک مهارت فروش یا یکی از مهارت های فروشندگی نباشد اما موضوع بسیار بسیار مهمی است که در درس پنجم کاملا توضیح داده میشود. من به این جمله کاملا اعتقاد دارم. واژه تدریس اگرچه آشنا و آشکار مینماید اما بیشتر معلمان و ممدرسه افرينش برنامههای آموزشی به ندرت با آرِش و چیستی درست تدریس آشنایی دارند. اما علم فروش مدرن میگوید که فروش بیش از آنکه به حرف زدن مربوط باشد، به گوش کردن ربط دارد.</p>
<p> فکر میکنید فرآیند فروش حرفهای از نظر یک فروشنده موفق، بیش از همه به چه چیزی شباهت دارد؟ شاید که در ابتدا، امری محال و دور از باور به نظر میرمدرسه افرينش اما رفته رفته بر همگان ثابت شد که خواستن توانستن است. اما در متد فروش ارتباطی، استراتژی فروش کهنه و مهارت های فروشندگی قدیمی کنار گذاشته شده و مهارتهای فروشندگی حرفهای در یک فرآیند 4 مرحلهای ساده برای یک فروشنده موفق توضیح میشود. اجرای قوانین چیزی فراتر از به موقع تحویل دادن پروژههای درسی و یا کسب آمادگی کامل برای امتحان است. در این درس یاد میگیریم که در پروسه فروش چگونه باید علاقهمندیهای مشتریان بالقوه خود را کشف کنیم و با اهمیت دادن به آنها، کاری کنیم که او احساس ارزشمند بودن پیدا کند. در این درس یاد میگیریم که یک فروشنده حرفه ای چگونه باید به شنوندهای تبدیل شود که «صاحب سخن را بر سر ذوق میآورد». </p>
<p> 3. یادمان باشد قرار نیست فرمول گرامر را به آنها بگوییم. درسهای 4 تا 9 مهمترین مهارتهای فروشندگی حرفهای دیدار را بیان میکند که در برقراری ارتباط با مشتری باید مورد توجه قرار گیرند. در این موارد شما باید با پرمدرسه افرينشن سؤالات مناسب آنها را در مسیری قرار دهید که با شما ارتباط برقرار کنند و نیازهای خود را بیان کنند. افراد مختلف شخصیتهای متفاوتی دارند و طبیعتا راه ارتباط برقرار کردن با آنها هم متفاوت است. درس هشتم از آموزش مهارت های فروش، انواع سؤالات مختلفی را که در یک فرآیند فروش حرفهای باید از افراد بپرمدرسه افرينش تا مشتاقانه با شما گفتگو کنند، معرفی مینماید. با تشبیه فرآیند فروش به «بندبازی»، یک استراتژی فروش مناسب را به شما معرفی میکنیم و تکتک قدمهایی که شما به عنوان یک فروشنده حرفهای باید روی طناب لرزان فروش بر دارید تا انتهای در دیگرِ طناب، به پول و موفقیت برمدرسه افرينش را برشمردهایم.</p>
<p> به نمایندگی از تمام مجموعه ۲۵ نفره آریا تهران از استاد گرانقدر جناب آقای مهرانفر عزیز بابت لطف همیشگی ایشان و راهنمایی های ارزشمندشان بسیار بسیار ممنونیم. مدت دوره ICDL در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران ۲ ماه و نیم می باشد و طی این دوره ۲ ماه و نیمه کارآموزان به تمام مهارت های ICDL مسلط خواهند شد. در درس ششم دروه آموزش مهارت های فروش میآموزیم که باید در مشتری این احساس را به وجود بیاورید که واقعا مهم است. بسیاری از معلمان در تلاشند تا فرآیند آموزش را از حالت منفعل بیرون بیاورند و دانش آموزان را ترغیب کنند تا به صورت فعالانه در یادگیری مطالب درسی مشارکت داشته باشند.یکی از الگوهای آموزش «دانش آموز محور»، الگوی تجربه و گفت وگو است. 10-تمرینات افزایشی. با ارائه چند کلمه از دانش آموزان می خواهیم آنها را به جمله بیفزایند. برای رفتن به وبسایت بر روی این جعبه کلیک کنید. فرض کنید برای درمان بیماری پیش پزشکی رفتهاید و او به جای اینکه به حرفهایتان گوش کند، دردتان را تشخیص دهد و برای شما دارو تجویز کند، مدام از فواید قرصها و شربتها مختلف برای شما توضیح دهد و پیشنهاد دهد که آن داروها را بخرید! آموزش به شیوهی قرن 21 یعنی چه؟</p>